flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Особистий прийом громадян здійснюється головою Новобузького районного суду Миколаївської області (далі – Суд) та керівником апарату Суду (далі – посадові особи) у  робочі дні та години.

У разі відсутності посадової особи особистий прийом громадян здійснює особа, яка виконує її обов’язки.

Прийом громадян у Суді проводиться лише з питань організаційного забезпечення діяльності Суду і не здійснюється з приводу розгляду конкретних судових справ, надання консультацій з правових питань.

У першочерговому порядку здійснюється прийом громадян, визначених абзацом четвертим пункту 1 Указу Президента України від 07.02.2008 № 109 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування".

Запис на особистий прийом здійснюється в робочий час, але не пізніше ніж за три робочих дні до дня прийому відповідною посадовою особою за телефоном: 05151 9 29 59; 05151 9 37 36; 05151 9 19 93  або шляхом подання звернення на адресу Суду (вулиця Ярослава Мудрого, 8 м.Новий Буг, Миколаївська область, 55601) чи електронну пошту: inbox@nb.mk.court.gov.ua.

Запис на прийом до голови Суду проводиться у разі, якщо питання, порушене громадянином, не вирішено після особистого прийому керівником апарату Суду чи за результатом розгляду письмового звернення.

Під час запису з'ясовуються прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, його номер телефону чи інші засоби зв’язку, зміст порушеного питання, до яких посадових осіб чи державних органів він звертався і яке було прийнято рішення, визначається посадова особа, до компетенції якої належить вирішення питання, порушеного заявником. У разі письмового звернення громадянина вивчаються подані ним документи. Не допускається з'ясування відомостей про особу громадянина, що не стосуються його звернення.

Враховуючи графік особистого прийому громадян у Суді, черговість здійснюваного запису, працівник суду що прийняв звернення, визначає дату та час, у який здійснюватиметься прийом, і повідомляє їх громадянину.

У записі на особистий прийом може бути відмовлено з таких підстав:

1) повторне звернення від одного і того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішено по суті;

2) звернення щодо розгляду конкретних судових справ або надання консультацій з правових питань;

3) порушення строку, встановленого статтею 17 Закону України "Про звернення громадян";

4) звернення особи, визнаної судом недієздатною (за винятком випадків, коли від імені особи діє офіційно призначений представник, повноваження якого оформлено в порядку, встановленому чинним законодавством);

5) письмове звернення без зазначення місця проживання, не підписане автором (авторами), а також таке, з якого неможливо встановити авторство.

Забороняється відмова громадянинові в записі на особистий прийом з підстав ознак раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, мовних або інших ознак. Про відмову в записі та причини відмови громадянинові надаються відповідні роз'яснення. Іноземці та особи без громадянства користуються такими самими правами щодо особистого прийому, як і громадяни України.

Громадянам необхідно прибувати до Суду завчасно. Прийом громадян, які запізнилися на прийом, не здійснюється. Під час особистого прийому громадянин повинен пред'явити документ, що посвідчує його особу, та у разі потреби документ, що підтверджує його повноваження чи ступінь родинного зв’язку. У прийомі громадян можуть брати участь: особи, які перебувають у родинних стосунках з громадянами; представники громадян чи юридичних осіб; представники трудового колективу; представники правозахисних організацій (особи та їх повноваження мають бути підтверджені відповідними документами). Присутність сторонніх осіб під час проведення особистого прийому не допускається. Посадова особа під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає обґрунтоване роз'яснення відповідно до чинного законодавства та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності). Якщо вирішити порушене питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається в такому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати такого розгляду громадянинові на його бажання надається усна або письмова відповідь, про що зазначається на зверненні. Якщо питання, порушені у зверненні, не входять до компетенції Суду, таке звернення у строк не більше п'яти днів з дня реєстрації надсилається за належністю відповідному органові чи посадовій особі, про що повідомляється громадянин, який подав звернення. У разі коли звернення не містить даних, необхідних для прийняття обґрунтованого рішення, у той самий строк воно повертається громадянинові з відповідними роз'ясненнями.