Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Анкета, щодо опитування громадян - відвідувачів Новобузького районного суду Миколаївської області, щодо якості роботи суду.
100 % громадян на питання – чи легко було знайти будівлю суду надали відповідь за п’ятибальною шкалою – цілком так.
1.1. 100 % громадян на питання - чи зручно Вам дістатись до будівлі суду громадським транспортом, надали відповідь за п’ятибальною шкалою – цілком так.
1.2. 100 % громадян на питання - чи зручно паркувати автомобіль, надали відповідь за п’ятибальною шкалою – цілком так.
1.3. 100 % громадян на питання - чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони, на дали відповідь НІ, оскільки наразі в суді відсутня служба охорони, що є суттєвим недоліком в судовій системі, щодо охорони судів!!!
1.4. 100 % громадян на питання - як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду – відповіли цілком так.
1.5. 100 % громадян на питання - якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалося додзвонитися та отримати потрібну інформацію – відповіли цілком так.
1.6. 100 % громадян на питання - чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді – відповіли цілком так.
1.7. 90 % громадян на питання - чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката – відповіли цілком так.
10 % громадян на питання - чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката – відповіли більш, менш.
Чи характерно для приміщень суду:
2.1. 100 % громадян на питання – достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання – відповіли цілком так.
2.2. 100 % громадян на питання – вільний доступ до побутових приміщень (туалетів) – відповіли цілком так.
2.3. 100 % громадян на питання – достатність освітлення – відповіли цілком так.
3.1. 100 % громадян на питання – чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об’яв) – відповіли цілком так.
4.1. 100 % громадян на питання – розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень – відповіли цілком так.
4.2. 100 % громадян на питання – правил допуску в суд та перебування в ньому – відповіли цілком так.
4.3. 100 % громадян на питання – наявність зразків документів (заяв, клопотань, тощо) – відповіли цілком так.
4.4. 100 % громадян на питання – щодо наявності інформації порядку сплати судового збору, реквізитів та розмірів платежів – відповіли цілком так.
4.5. 90 % громадян на питання – чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі Інтернет – відповіли Так.
10 % громадян на питання – чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі Інтернет – відповіли Ні.
4.6. 100 % громадян на питання – чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію – відповіли цілком так.
5.1. 100 % громадян на питання – чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків відповіли цілком так.
6.1. 100 % громадян на це питання дали відповідь, цілком так.
7.1. 100 % громадян на це питання дали відповідь, цілком так.
100 % громадян зазначили, що суддя неупереджений та незалежний ( суддя не піддавався зовнішньому тиску).
9.1. 100 % громадян зазначили в частині конкретності, доброзичливості, ввічливості за п’ятибальною шкалою поставили оцінку п’ять.
10.1. У 80 % громадян, які взяли участь в опитуванні – рішення по справі було на їхню користь.
У 20% % громадян, які взяли участь в опитуванні – рішення по справі було не на їхню користь.
10.2. 100 % громадян зазначили, що рішення по справі викладено легкою, доступною для розуміння мовою, та за п’ятибальною шкалою заслуговує оцінки п’ять.
05.12.2018 рік.