flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Анкета, щодо опитування громадян - відвідувачів Новобузького районного суду Миколаївської області, щодо якості роботи суду

05 грудня 2018, 11:42

Анкета, щодо опитування громадян - відвідувачів Новобузького районного суду Миколаївської області, щодо якості роботи суду.

  1. Доступність суду.

100 % громадян на питання – чи легко було знайти будівлю суду надали відповідь за п’ятибальною шкалою – цілком так.

1.1. 100 % громадян на питання  - чи зручно Вам дістатись до будівлі суду громадським транспортом, надали відповідь за п’ятибальною шкалою – цілком так.

1.2. 100 % громадян на питання  - чи зручно паркувати автомобіль,  надали відповідь за п’ятибальною шкалою – цілком так.

1.3. 100 % громадян на питання  - чи зазнавали Ви певних перешкод у доступі до приміщень суду через обмеження охорони, на дали відповідь НІ, оскільки наразі в суді відсутня служба охорони, що є суттєвим недоліком в судовій системі, щодо охорони судів!!!

1.4. 100 % громадян на питання  - як Ви вважаєте, чи люди з обмеженими можливостями можуть безперешкодно потрапити до приміщення суду і користуватися послугами суду – відповіли цілком так.

1.5.  100 % громадян на питання  - якщо Вам доводилося телефонувати до суду, чи завжди вдавалося додзвонитися та отримати потрібну інформацію – відповіли цілком так.

1.6. 100 % громадян на питання  - чи давав графік роботи канцелярії суду можливість вчасно та безперешкодно вирішувати Ваші справи у суді – відповіли цілком так.

1.7.  90 % громадян на питання  - чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката – відповіли цілком так.

      10 % громадян на питання  - чи могли б Ви собі дозволити витрати на послуги адвоката – відповіли більш, менш.

  1. Зручність та комфортність перебування в суді.

    Чи характерно для приміщень суду:

2.1. 100 % громадян на питання – достатність зручних місць для очікування, оформлення документів, підготовки до засідання – відповіли цілком так.

2.2. 100 % громадян на питання – вільний доступ до побутових приміщень (туалетів) – відповіли цілком так.

2.3. 100 % громадян на питання – достатність освітлення – відповіли цілком так.

  1. Повнота та ясність інформації:

3.1. 100 % громадян на питання – чи зручно у суді розташовані інформаційні стенди (дошки об’яв) – відповіли цілком так.

  1. Чи повною мірою задовольняє Вас наявна в суді інформація щодо:

4.1. 100 % громадян на питання – розташування кабінетів, залів судових засідань, інших приміщень – відповіли цілком так.

4.2. 100 % громадян на питання – правил допуску в суд та перебування в ньому – відповіли цілком так.

4.3. 100 % громадян на питання – наявність зразків документів (заяв, клопотань, тощо) – відповіли цілком так.

4.4. 100 % громадян на питання – щодо наявності інформації порядку сплати судового збору, реквізитів та розмірів платежів – відповіли цілком так.

4.5. 90 % громадян на питання – чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі Інтернет – відповіли Так.

       10 % громадян на питання – чи користувалися Ви сторінкою суду в мережі Інтернет – відповіли Ні.

4.6. 100 % громадян на питання – чи знайшли Ви на сторінці суду потрібну для Вас інформацію – відповіли цілком так.

  1. Сприйняття роботи працівників апарату суду:

5.1. 100 % громадян на питання – чи старанно працювали працівники суду та не припускалися помилок, які призводили б до перероблення документів та порушення строків відповіли цілком так.

  1. Чи виявили працівники апарату суду при спілкуванні з Вами:

6.1. 100 % громадян на це питання дали відповідь, цілком так.

  1. Дотримання строків судового розгляду:

7.1. 100 % громадян на це питання дали відповідь, цілком так.

  1. Сприйняття роботи судді:

    100 % громадян зазначили, що суддя неупереджений та незалежний ( суддя не піддавався зовнішньому тиску).

  1. Система оцінки якості роботи суду: стандарти, критерії, показники та методи.

9.1. 100 % громадян зазначили в частині конкретності, доброзичливості, ввічливості за п’ятибальною шкалою поставили оцінку п’ять.

  1. Судове рішення (якщо розгляд справи завершено).

10.1. У 80 %  громадян, які взяли участь в опитуванні – рішення по справі було на їхню користь.

          У 20% %  громадян, які взяли участь в опитуванні – рішення по справі було не на їхню користь.

10.2.  100 % громадян зазначили, що рішення по справі викладено легкою, доступною для розуміння мовою, та за п’ятибальною шкалою заслуговує оцінки п’ять.

  1. 60 % опитаних громадян, здебільшого це адвокати, які прийняли участь у 10 і більше судових засідань надали оцінку п’ять в роботі суду.
  2. 40 % опитаних громадян, які відносяться до категорії позивачів, відповідачів та слідчих по справі теж надали оцінку п’ять в роботі суду.

 

 

 05.12.2018 рік.