Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Новобузький районний суд Миколаївської області
НАКАЗ
13 січня 2025 року №12-аг
Про затвердження
Плану роботи суду на 2025 рік
Керуючись статтею 24 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» від 02.06.2016 №1402-VІІІ,-
НАКАЗУЮ:
В.о.голови
Новобузького районного суду
Миколаївської області Світлана ВЖЕЩ
(додаток 1)
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ №12-аг від 13.01.2025 року
№п/п |
Заплановані заходи |
Строк (дата) виконання |
Виконавці |
Відмітка про виконання |
||
1.ЗАГАЛЬНІ (ОРГАНІЗАЦІЙНІ) ПИТАННЯ |
||||||
1.1 |
Організація скликання та проведення зборів суддів суду
|
На протязі року (за потреби) |
Голова суду та/або судді суду за відповідної ініціативи
|
|
||
1.2 |
Проведення зборів працівників апарату суду за підсумками роботи за 2024 рік
|
Лютий 2025
|
Керівник апарату суду
|
|
||
1.3 |
Проведення перевірки ведення стану діловодства у суді за підсумками 2024 року
|
Січень – лютий 2025 року |
Керівник апарату суду
|
|
||
1.4 |
Оновлення номенклатури суду на 2025 рік
|
Січень 2025 року |
Старший секретар та секретарі суду |
|
||
1.5
|
Забезпечення складання та виконання графіку навчання (підвищення кваліфікації) суддями та працівниками апарату суду
|
Протягом 2025 року |
Керівник апарату суду, провідний спеціаліст суду
|
|
||
1.6
|
Здійснення договірної роботи з забезпечення діяльності суду
|
Протягом 2025 року |
Керівник апарату суду |
|
||
1.7 |
Забезпечення проведення внутрішніх навчань апарату суду:
- інструкція з діловодства в місцевих та апеляційних судах України; - ЗУ «Про доступ до публічної інформації»; - ЗУ «Про звернення громадян» - інше.
|
Протягом 2025 року |
Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, старший секретар суду |
|
||
1.8 |
Забезпечення організації оплати роботи присяжним суду та подання звітності до 20-го числа кожного кварталу до ТУ ДСА України в Миколаївській області
|
Протягом 2025 року |
Керівник апарату суду |
|
||
1.9 |
Забезпечення здійснення поточного ремонту приміщення суду
|
Протягом 2025 року |
Керівник апарату суду |
|
||
1.10 |
Укладення договорів (пролонгації): - енергопостачання; - газопостачання; - водопостачання; - вивіз сміття; - надання послуг; - тощо.
|
Протягом 2025 року |
Керівник апарату суду |
|
||
1.11 |
Організація звітності з забезпечення оплати за спожиті судом комунальні послуги
|
Протягом 2025 року |
Керівник апарату суду/головний спеціаліст суду |
|
||
1.12 |
Проведення оцінювання за результатами службової діяльності працівників апарату суду
|
Жовтень – листопад 2025 року |
Керівник апарату суду/провідний спеціаліст суду |
|
||
1.13
|
Забезпечення належного функціонування АСДС Д-3 та системи відеоконференцзв’язку
|
Протягом 2025 року |
Керівник апарату суду/ головний спеціаліст суду |
|
||
1.14 |
Підготовка документації суду для опалювального сезону 2024-2025 рр.
|
Вересень – жовтень 2025 року |
Керівник апарату суду |
|
||
2. СТАТИСТИЧНА РОБОТА СУДУ |
||||||
2.1 |
Складання статистичної звітності суду за підсумками роботи у 2024 році (№10, 1-лт, 1-ЄЗ, 1-а, 1-к, 1-п, 1-ц, 6,7,8, 1-мзс).
|
До 13-го січня 2025 року
|
Керівник апарату суду, помічники суддів суду |
|
||
2.2 |
Формування огляду даних про здійснення правосуддя за 2024 рік
|
Січень –лютий 2025 року
|
Помічники суддів суду
|
|
||
2.3 |
Здійснення аналізу обліково-статистичної роботи суду
|
До 17-го січня 2025 року
|
Керівник апарату суду |
|
||
2.4 |
Здійснення аналізу стану судочинства за 2024 рік
|
Січень – лютий 2025 року
|
Помічники суддів суду
|
|
||
2.5 |
Формування суддівського досьє за 2024 рік |
Січень 2025 року |
Керівник апарату суду, помічники суддів суду
|
|
||
2.6 |
Формування та подача до Миколаївського апеляційного суду (щомісяця) аналізу судової практики застосування окремих положень КПК та КК під час розгляду кримінальних проваджень, а також звіту про застосування до осіб запобіжного заходу у вигляді тримання під вартою
|
До 4-го числа кожного місяця протягом 2025 року |
Керівник апарату суду |
|
||
2.7 |
Формування та подання звітності до Баштанської ВДА про визнання осіб недієздатними та поновлення цивільної дієздатності
|
До 5-го числа кожного місяця протягом 2025 року |
Керівник апарату суду |
|
||
2.8 |
Формування та подача до ТУ ДСА України в Миколаївській області квартальних звітів 1-ЄЗ
|
Кожен квартал 2025 року |
Керівник апарату суду, помічники суддів суду
|
|
||
2.9 |
Формування та подання до ТУ ДСА в Миколаївській області звіт про штатну та фактичну чисельність суду
|
Кожного місяця протягом 2025 року |
Керівник апарату суду, провідний спеціаліст суду |
|
||
2.10 |
Формування та подання до ТУ ДСА в Миколаївській області звіту щодо комунікативної діяльності
|
Кожного кварталу 2025 року |
Заступник керівника апарату суду |
|
||
2.11 |
Формування та подача до ДСА України звіту щодо направлення виконавчих документів про стягнення судового збору, накладення штрафу (як засобу процесуального примусу) до органів державної виконавчої служби
|
Кожного місяця протягом 2025 року |
Старший секретар суду |
|
||
2.12
|
Формування та подача до ТУ ДСА звіту щодо військовозобов’язаних та заброньованих працівників апарату суду |
Жовтень-грудень 2025 року |
Керівник апарату суду, провідний спеціаліст суду
|
|
||
2.13 |
Проведення звірок з правоохоронними органами
|
Протягом (за потреби)
|
Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду
|
|
||
3. КАДРОВА РОБОТА |
||||||
3.1 |
Підготовка інформації про стан ведення військового обліку призовників, військовозобов’язаних та резервістів Новобузького районного суду Миколаївської області у 2024 році та завдання щодо ведення військового обліку на 2025 рік
|
Січень 2025 року |
Керівник апарату суду, провідний спеціаліст суду
|
|
||
3.2 |
Здійснення заходів з заповнення вакантних посад працівників апарату суду
|
Протягом року (за потреби)
|
Керівник апарату суду, провідний спеціаліст суду
|
|
||
3.3 |
Формування графіку відпусток на 2025 рік
|
Січень 2025 року |
Провідний спеціаліст суду |
|
||
3.4 |
Наповнення порталу WEB-кадри
|
Протягом 2025 року
|
Провідний спеціаліст суду |
|
||
3.5 |
Проведення роботи та подача звітів щодо військового обліку, військовозобов’язаних працівників апарату суду та бронювання
|
Протягом 2025 року у визначені строки
|
Провідний спеціаліст суду |
|
||
3.6 |
Підготовка проектів та видання наказів з діяльності суду та внесення їх до АСДС Д-3. |
Протягом 2025 року
|
Голова суду, керівник апарату суду, провідний спеціаліст суду
|
|
||
3.7 |
Формування, ведення та наповнення особових справ суддів та працівників апарату суду
|
Протягом 2025 року
|
Провідний спеціаліст суду |
|
||
3.8 |
Ведення графіку використаних відпусток |
Протягом 2025 року
|
Провідний спеціаліст суду |
|
||
3.9 |
Присвоєння чергових рангів та надбавки за вислугою років працівниками апарату суду
|
Протягом 2025 року
|
Провідний спеціаліст суду |
|
||
3.10 |
Ведення табелю обліку робочого часу та внесення відповідних відомостей до АСДС.
|
Протягом 2025 року
|
Провідний спеціаліст суду |
|
||
3.11 |
Формування та узагальнення інформації щодо штатної та фактичної чисельності працівників суду для подання відповідних відомостей до ТУ ДСА України в Миколаївській області |
Протягом 2025 року року та до 28-го числа кожного місяця |
Провідний спеціаліст суду |
|
||
3.12 |
Розробка проектів наказів/розпоряджень діяльності суду |
Протягом 2025 року
|
Провідний спеціаліст суду |
|
||
3.КАНЦЕЛЯРІЯ СУДУ |
||||||
4.1 |
Забезпечення виконання ухвалених судових рішень
|
Протягом 2025 року
|
Старший секретар суду та секретарі суду |
|
||
4.2 |
Передача справ до архіву суду
|
Протягом 2025 року
|
Старший секретар суду, секретарі суду, судовий розпорядник |
|
||
4.3 |
Проставлення дат набрання законної сили судовими рішеннями, які набрали законної сили та передані до канцелярії суду |
Протягом 2025 року
|
Старший секретар суду та секретарі суду |
|
||
4.4 |
Знищення архівних справ суду термін зберігання яких скінчився
|
Протягом 2025 року
|
Старший секретар суду, секретарі суду, судовий розпорядник |
|
||
5. КОМУНІКАЦІЙНА РОБОТА СУДУ |
||||||
5.1 |
Ведення офіційної веб-сторінки суду |
Протягом 2025 року
|
Заступник керівника апарату суду/головний спеціаліст суду
|
|
||
5.2
|
Проведення навчань з учнями шкіл та студентами навчальних закладів з інформування про діяльність суду
|
Протягом 2025 року (за без пекової можливості)
|
Заступник керівника апарату суду |
|
||
5.3 |
Проведення роз’яснювальної роботи з присяжними суду
|
Протягом 2025 року
|
Керівник апарату суду |
|
||
5.4
|
Здійснення прийому громадян |
Протягом 2025 року
|
Голова суду/керівник апарату суду
|
|
||
6. РОБОТА В АСДС Д-3 |
||||||
6.1 |
Забезпечення прийому та реєстрації вхідної кореспонденції суду і внесення відповідних даних до АСДС Д-3. Формування карток справ. |
Протягом 2025 року
|
Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду, старший секретар суду, секретарі суду |
|
||
6.2 |
Забезпечення автоматизованого розподілу справ між суддями суду
|
Протягом 2025 року
|
Керівник апарату суду, заступник керівника апарату суду |
|
||
6.3 |
Забезпечення наповнення інформацією статистичних каток у АСДС Д-3 |
Протягом 2025 року
|
Працівники апарату відповідно до розподілу функціональних обов’язків |
|
||
6.4 |
Адміністрування та забезпечення належної роботи АСДС Д-3
|
Протягом 2025 року
|
Керівник апарату суду, головний спеціаліст суду |
|
||
6.5 |
Перереєстрація залишків справ з 2024 на 2025 роки
|
Січень 2025 року |
Головний спеціаліст суду |
|
||
РОЗРОБЛЕНО:
Керівником апарату суду Олександр ГОРБ